Protocol service- en onderhoudsafspraken naar aanleiding van de maatregelen inzake het Coronavirus.
Onze dienstverlening blijven wij zo goed als mogelijk uitvoeren. Wij hanteren wel de volgende maatregelen :
Medewerkers
Mocht onze medewerker of één van zijn of haar huisgenoten ziek zijn, dan blijven zij thuis! Verder houden wij ons aan de volgende richtlijnen voor onze monteurs:
- Zij geven u geen hand meer
- Zij wassen voor en na het bezoek hun handen
- Zij houden een persoonlijke afstand van 1,5 meter in acht
- Zij nuttigen koffie en/of lunch in hun bus
Onderhoudsafspraken
Alle geplande afspraken worden uitgevoerd, met twee uitzonderingen;
- Wanneer een klant ons niet binnen wil laten, plannen we een afspraak op een later moment
- Wanneer de monteur ziet dat er personen zijn met ziekteverschijnselen op het adres, plannen we een afspraak op een later moment. Wij vragen u ook om eventuele ziekte voorafgaand aan het bezoek bij ons te melden.
Storingen
Wanneer er een storing bij ons binnenkomt, wordt er als volgt gehandeld;
- Bij het melden van een storing wordt er gevraagd als of er ziekteverschijnselen zijn op het desbetreffende adres.
- Wij communiceren daarbij richting de klant dat deze op veilige afstand (minimaal anderhalve meter) moet blijven.
- Wanneer de monteur ziet dat er personen zijn met ziekteverschijnselen op het adres, plannen we een afspraak op een later moment. Wij vragen u ook om eventuele ziekte voorafgaand aan het bezoek bij ons te melden.
Met bovenstaande maatregelen willen wij de verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk beperken. Wij hopen op uw begrip.